سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دل ها بر دوستی آن که به آنها نیکی کند و دشمنی آن که بدان ها بدی کند، سرشته شده است . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
اشعار باقر مداحی
 
 RSS |خانه |ارتباط با من| درباره من|پارسی بلاگ
»» اشعاری درباره امام خامنهای

از مهر تو ای رهبر نیکو سیرم      ***   رمز سخن از گفته خود می‌نگرم

تا بهر سخت گفته خود نیک کنم    ***   دریای سخن را ذکر تکبیر کنم

ای رهبر نیکو مرد نکو نام        ***   ای در سخن مرد خوش الهام

بر رفع بلا برای کشور        ***   هستی تو عزیز حی داور

تو نور دلی برای امت            ***   داری به جهان خیلی شجاعت

حرفت به جهان بُوَد خریدار    ***   دشمن شود از شما دل‌آزار

ای خامنه‌ای سرور و سالار        ***   ای حضرت حق تو را نگه دار

 

گوینده و سراینده: باقرمداحی

12دی1393



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » باقر مداحی ( شنبه 93/10/27 :: ساعت 4:43 صبح )
»» لیست کل یادداشت های این وبلاگ

اشعاری درباره امام خامنهای
به مناسبت چلمین روز درگذشت
اشعاری درباره پیروزی انقلاب اسلامی
ویژه تولد امام حسن مجتبی علیه السلام

>> بازدید امروز: 0
>> بازدید دیروز: 0
>> مجموع بازدیدها: 43584
» درباره من

اشعار باقر مداحی

» لوگوی وبلاگ


» لینک دوستان

» صفحات اختصاصی

» لوگوی لینک دوستان


» طراح قالب